Akademia Menadżera 2
,,Akademia Kompetencji Menadżera – makroregion 3: woj. małopolskie, świętokrzyskie i podkarpackie”
Dofinansujemy do 80% kosztów szkoleń dla kadry menadżerskiej w Twojej firmie!
W celu wyrównywania szans i przeciwdziałania dyskryminacji, do udziału w projekcie szczególnie zachęcamy kobiety oraz osoby z niepełnosprawnościami.
Wzrost różnorodności w firmach przekłada się na wyniki finansowe i poprawę innowacyjności.
Pracodawcy kierujący do projektu osoby z w/w grup otrzymują dodatkowe punkty na etapie rekrutacji.
Celem Projektu jest zwiększenie dostępności usług rozwojowych dla MMŚP z makroregionu 3 województw małopolskiego, świętokrzyskiego i podkarpackiego, służących podniesieniu kompetencji kadry menadżerskiej (właścicieli, pracowników zatrudnionych na stanowisku kierowniczym, pracowników, wobec których właściciele mają plany awansu na stanowisko kierownicze) tj. co najmniej 882 (529K;353M) pracowników objętych zostanie wsparciem, w tym pracowników małych firm 309 (185K,124M) oraz min. 794 pracowników (476K; 318M) podniesie swoje kompetencje w zakresie zarządzania przedsiębiorstwem, w tym zarządzania zasobami ludzkimi do 31.07.2023 r.
Projekt skierowany jest do przedsiębiorców i pracowników przedsiębiorstw, spełniających następujące warunki:
- należą do sektora MMŚP;
- posiadają siedzibę na terenie woj. małopolskiego, świętokrzyskiego lub podkarpackiego;
- planują objęcie wsparciem właścicieli przedsiębiorstw, osoby zajmujące stanowiska kierownicze lub przewidziane do awansu na stanowisko kierownicze;
- posiadają „Analizę potrzeb rozwojowych przedsiębiorstwa” lub deklarują gotowość do jej przygotowania;
- spełniają warunki uzyskania pomocy de minimis/pomocy publicznej;
- delegują pracowników, którzy nie korzystali ze wsparcia w ramach ,,Akademii Menadżera MŚP" oraz „Akademii Menadżera MŚP 2”;
- nie zostali do tej pory objęci wsparciem w ramach „Akademii Menadżera MŚP 2”;
- spełniają kryteria dostępu opisane w Regulaminie rekrutacji i uczestnictwa w projekcie.
W ramach Projektu wsparciem może zostać objęta wyłącznie kadra menadżerska, czyli:
- właściciele MŚP;
- pracownicy MŚP zatrudnieni na stanowiskach kierowniczych;
- pracownicy MŚP, wobec których właściciele mają plany związane z awansem na stanowisko kierownicze.
ZAPRASZAMY DO ZAPOZNANIA SIĘ ZE SCHEMATEM WSPARCIA.
Wsparcie w ramach Projektu możliwe jest w DWÓCH OPCJACH:
OPCJA A - dotyczy MŚP, które nie mają opracowanej lub poprawnej Analizy potrzeb rozwojowych. MŚP może otrzymać wsparcie na opracowanie Analizy oraz na szkolenia dla kadry menadżerskiej.
OPCJA B - dotyczy MŚP, które mają opracowaną i poprawną Analizę potrzeb rozwojowych. MŚP może otrzymać wsparcie na szkolenia dla kadry menadżerskiej.
W ramach Projektu można opracować Analizę potrzeb rozwojowych przedsiębiorstwa, podnieść kompetencje kadry zarządzającej poprzez szkolenia lub doradztwo z zakresu kompetencji menadżerskich, dostępnych w Bazie Usług Rozwojowych na stronie www.uslugirozwojowe.parp.gov.pl i otrzymać refundację w wysokości do 80% poniesionych kosztów.
Maksymalna kwota refundacji przypadająca na jednego Uczestnika/Uczestniczkę Projektu wynosi 7 500 zł.
WARTOŚĆ REFUNDACJI WYLICZANA JEST W ODNIESIENIU DO KOSZTU NETTO USŁUG ROZWOJOWYCH. PODATEK OD TOWARÓW I USŁUG NIE JEST OBJĘTY DOFINANSOWANIEM.
|
|||
Forma wsparcia |
Mikro przedsiębiorstwo |
Małe przedsiębiorstwo |
Średnie przedsiębiorstwo |
Diagnoza potrzeb | 2.000,00 zł | 2.700,00 zł | 3.500,00 zł |
Usługi rozwojowe | 7.500,00 zł | 22.500,00 zł | 30.000,00 zł |
RAZEM | 9.500,00 zł | 25.200,00 zł | 33.500,00 zł |
|
|||
Forma wsparcia |
Mikro przedsiębiorstwo |
Małe przedsiębiorstwo |
Średnie przedsiębiorstwo |
Usługi rozwojowe | 9.500,00 zł | 22.500,00 zł | 30.000,00 zł |
Projekt realizowany jest w formule partnerskiej:
Lider: Ośrodek Promowania i Wspierania Przedsiębiorczości Rolnej z siedzibą w Sandomierzu,
Partner: Agencja Rozwoju Regionalnego MARR S.A. z siedzibą w Mielcu.
Okres realizacji Projektu: od 01.07.2020 do 31.07.2023
Wartość projektu: 10 277 202,82 zł
Dofinansowanie ze środków Unii Europejskiej: 8 534 526,82 zł