Subpage slider

Oferty pracy

Recepcjonistka / recepcjonista

Miejsce pracy: Recepcja Hotelu Basztowy, Sandomierz, województwo: świętokrzyskie

Opis stanowiska:
w ramach pełnionej funkcji osoba zatrudniona na stanowisku recepcjonistka / recepcjonista będzie odpowiedzialna za obsługę gości Hotelu Basztowy w Sandomierzu.

Ramowy zakres obowiązków:

  • fachowa obsługa gości zgodnie z obowiązującymi standardami
  • sporządzanie dokumentacji związanej z bieżącą działalnością hotelu
  • współpraca z kontrahentami
  • bezpośrednia sprzedaż ofert hotelu
  • obsługa hotelowego punktu informacji turystycznej

Oczekujemy:

  • wykształcenia kierunkowego (minimum średnie hotelarskie) lub wyższe
  • doświadczenia zawodowego na oferowanym stanowisku pracy w wymiarze co najmniej 1 roku
  • obowiązkowości i wysokiej kultury osobistej
  • komunikatywności i dobrej organizacji pracy
  • umiejętności obsługi komputera
  • znajomości atrakcji turystycznych Sandomierza i okolicy
  • biegłej znajomości języka angielskiego lub/i języka niemieckiego

Oferujemy:
zatrudnienie i wynagrodzenie na podstawie umowy o pracę, możliwość rozwoju i awansu zawodowego

Oferty zawierające: CV, list motywacyjny, kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie zawodowe wraz z klauzulą o ochronie danych osobowych o treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm." proszę składać w sekretariacie Ośrodka Promowania i Wspierania Przedsiębiorczości Rolnej, pl. Ks. J. Poniatowskiego 2, 27-600 Sandomierz lub na adres: m.antoniuk@hotelbasztowy.pl

Jednocześnie chcemy poinformować, że kontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami (oferty nie spełniające wyżej wymienionych kryteriów nie będą rozpatrywane).

Zaproszenie do współpracy

Ośrodek Promowania i Wspierania Przedsiębiorczości Rolnej w Sandomierzu zaprasza do współpracy specjalistów w zakresie:

  • opracowywania wniosków o dotacje ze środków krajowych i regionalnych,

  • opracowywanie biznes planów, analiz ekonomicznych, studiów wykonalności dla projektów inwestycyjnych,

  • rozliczenia pomocy publicznej udzielonej przedsiębiorcy,

  • zagadnień podatkowych i księgowych dla MSP,

  • optymalizacji kosztów działalności przedsiębiorstwa,

  • ochrony środowiska,

  • strategii rozwoju firmy.

Poszukujemy również doświadczonych trenerów do prowadzenia następujących szkoleń:

  • Profesjonalna obsługa klienta na różnych stanowiska pracy, w tym gastronomii i hotelarstwie,

  • Obsługa komputera oraz programów operacyjnych,

  • Ochrona środowiska, korzystanie ze środowiska przez przedsiębiorców.

Konsultant powinien posiadać:

  • wykształcenie wyższe lub średnie (średnie oraz bogate doświadczenie zawodowe w obszarze swoich kompetencji),

  • praktykę w pracy z małymi lub średnimi firmami.

Konsultant powinien złożyć w Ośrodku: CV, list motywacyjny, kopie dokumentów poświadczających wykształcenie i doświadczenie zawodowe konsultanta. 

Prosimy o przesyłanie dokumentów drogą pocztową i/lub e-mail.

Wzory dokumentów można pobrać tutaj: CV (DOC, PDF)


Dodatkowych informacji udziela:

Anna Zając-Nogaj
e-mail: a.zajac@opiwpr.org.pl
tel. 15 833 34 06, 692 726 082

Logo sm
Location icon
pl. Ks. J. Poniatowskiego 2 27-600 Sandomierz
Contact icon
fundacja@opiwpr.org.pl 15 833 34 00, 501 837 619
Ta strona używa cookie i innych technologii. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.