Edukacja cyfrowa przeciwko barierom i nierównościom społeczno-gospodarczym województwa świętokrzyskiego

Edukacja cyfrowa przeciwko barierom i nierównościom społeczno-gospodarczym województwa świętokrzyskiego

Edukacja cyfrowa przeciwko barierom i nierównościom społeczno-gospodarczym województwa świętokrzyskiego”, współfinansowany w ramach programu ERASMUS+, projekt 2024-1-PL01-KA122-ADU-000240226

Główne cele projektowe

Cele, które zostały przyjęte w projekcie są odpowiedzią na  potrzeby rozwojowe Ośrodka jako instytucji oraz na potrzeby naszych pracowników w kontekście doskonalenia zawodowego: zdobycie kompetencji z zakresu planowania procesu edukacji od strony technicznej związanej z narzędziami do nauki zdalnej i hybrydowej oraz od strony. Udział w mobilnościach pozwoli też na poznanie roli edukatora dorosłych w nowej rzeczywistości, która bazuje na kompetencjach cyfrowych.
Celami projektu są:

  • Dostosowanie jakości oferty edukacyjnej Ośrodka do potrzeb osób dorosłych i standardów europejskich, poprzez opracowanie i włączenie do oferty 2 nowych konspektów szkoleń do 31.08.2025r.
  • Podniesienie poziomu kompetencji cyfrowych 6 pracowników Ośrodka, w tym 3 osób z zakresu nauczania cyfrowego i hybrydowego oraz 3 pracowników z wykorzystania AI w nauczaniu do 31.08.2025r
  • Podniesienie poziomu kompetencji społecznych 6 pracowników Ośrodka do 31.08.2025r.
  • Wzrost umiejętności językowych 6 pracowników Ośrodka do 31.08.2025r
  • Wzmocnienie europejskiego wymiaru systemu uczenia się przez całe życie w Ośrodku poprzez nawiązanie współpracy międzynarodowej z min 1 partnerem do końca 31.08.2025 r.

Cele związane z ukończeniem szkolenia:

Efekty szkolenia ,,Narzędzia AI wykorzystywane do uczenia się i szkoleń” 

  • Uczestnik określa wyzwania świata i tendencje w edukacji,
  • Szuka sposobów odnalezienia się w nowej rzeczywistości, 
  • Charakteryzuje dylematy moralne związane z AI,
  • Wykorzystuje narzędzia AI w procesie nauczania.

Efekty szkolenia ,,Metody uczenia się poza formalnego w środowiskach cyfrowych i hybrydowych"

  • Uczestnik charakteryzuje sposoby skutecznej organizacji nauczania cyfrowego i hybrydowego,
  • Stosuje metody uczenia poza formalnego w edukacji
  • Tworzy rozwiązania dla swojej organizacji  

Udział w szkoleniach  zapewni wzrost kompetencji społ. tj.: umiejętność rozpoznawania emocji, zarządzanie nimi, empatia, komunikatywność, kreatywność. Zmiany postaw Uczestników będą polegały na: zwiększeniu pewności siebie, większej otwartości na ludzi, nowe sytuacje i zdarzenia, mniejszym stresie związanym z prowadzeniem szkoleń zdalnych, poprawie relacji z klientami i współpracownikami, tworzeniu klimatu zaufania i akceptacji, wzroście kompetencji językowych pracowników.  

Oczekiwane rezultaty:

  1. Dostosowanie jakości oferty edukacyjnej Ośrodka do potrzeb osób dorosłych i standardów europejskich
  2. Opracowanie dwóch nowych konspektów szkoleń.
  3. Podniesienie kompetencji cyfrowych 6 pracowników Ośrodka.
  4. Podniesienie poziomu kompetencji społecznych i językowych 6 pracowników.
  5. Nawiązanie współpracy międzynarodowej. 
  6. Przeprowadzenie 2 szkoleń wewnętrznych.
  7. Udostępnienie rezultatów projektu partnerom społecznym.

Publikacja została zrealizowana przy wsparciu finansowym Komisji Europejskiej. Publikacja odzwierciedla jedynie stanowisko jej autorów i Komisja Europejska oraz Narodowa Agencja Programu Erasmus+ nie ponoszą odpowiedzialności za jej zawartość merytoryczną.

Logo sm
Location icon
pl. Ks. J. Poniatowskiego 2 27-600 Sandomierz
Contact icon
fundacja@opiwpr.org.pl 15 833 34 00, 501 837 619
Strona używa plików cookies w celu poprawnego korzystania z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Dowiedz się więcej o tym, jak używamy plików cookies z Polityką prywatności.
Akceptuję i przechodzę do serwisu