Subpage slider

22.04.2020 - Tarcza antykryzysowa – rozwiązania dotyczące działalności gospodarczej oraz zobowiązań wobec Budżetu Państwa. Szkolenie zdalne

Tarcza antykryzysowa – rozwiązania dotyczące działalności gospodarczej oraz zobowiązań wobec Budżetu Państwa.

Szkolenie online - realizowane za pomocą polskiej platformy webinarowej ClickMeeting

Termin: 22.04.2020, godzina: 9:30

Czas trwania szkolenia: ok. 6 godzin.

Maksymalna liczba uczestników:  do 40 osób

Minimalna liczba uczestników do zrealizowania szkolenia: 10 osób

Cena szkolenia za 1 uczestnika: 320 zł brutto (w tym podatek VAT 23 %)

Zagadnienia omawiane na szkoleniu dostosowane będą do aktualnego stanu prawnego obowiązującego (lub planowanego do wejścia w życie) na dzień szkolenia.

Program szkolenia:

1.       Prawo pracy i ubezpieczenia społeczne:

- rozwiązania związane z zatrudnianiem pracowników i zleceniobiorców,

- zwolnienia z obowiązku płacenia składek ZUS bądź odroczenia terminu ich płacenia,

- nowy obowiązek zgłaszania umów o dzieło do ZUS,

- pożyczka dla przedsiębiorcy – kwota i warunki uzyskania, spłaty i ewentualnego umorzenia.

2.    Podatki dochodowe:

                - przesunięcia wpłaty terminów zaliczek na PIT, PIT od wynagrodzeń, CIT,

                - ulga na złe długi,

                - rozliczenie straty,

                - zaliczki podatnika i płatnika,

                - podatek od komercyjnych nieruchomości,

                - przedłużenia szeregu terminów.

3.     Podatek od towarów i usług – przesunięcia terminów – JPK, nowa matryca VAT.

4.     Procedury podatkowe:

                - rezygnacja z opłaty prolongacyjnej;

                - zawieszenie terminów i zmiany w zakresie przedawnienia;

                - doręczenia;

                - zmiany w zakresie egzekucji.

5.    Rachunkowość – terminy dotyczące sprawozdawczości.

6.    Prawo pracy:

                - praca zdalna;

                - przestój ekonomiczny;

                - wynagrodzenia postojowe;

                - dodatkowe świadczenia dla pracowników i wsparcie ekonomiczne dla pracodawców;

                - organizacja pracy.

7. Pytania Uczestników.

Szkolenie prowadzone będzie przez uprawnionych doradców podatkowych oraz prawników - ekspertów omawianych zagadnień. Szczegółowe informacje o trenerach zostaną podane wkrótce.

Informacje organizacyjne:

  • Wszystkie osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu proszone są o zgłoszenia telefoniczne lub e-mailowe na adres kontaktowy podany poniżej. Po zgłoszeniu otrzymają Państwo formularz uczestnictwa do wypełnienia oraz następnie link do udziału w szkoleniu on - line.
    Wymaganą płatność za szkolenie należy uiścić maksymalnie 1 dzień przed rozpoczęciem szkolenia na podstawie faktury, którą wysyłamy po otrzymaniu formularza uczestnictwa.
    W przypadku nie zorganizowania szkolenia lub nie zebrania się wymaganej grupy szkoleniowej uiszczone opłaty zostaną zwrócone w całości w ciągu 7 dni roboczych.


Istnieje możliwość zorganizowania szkolenia zamkniętego dla zorganizowanej grupy pracowników z jednej firmy, w dogodnym terminie - prosimy o indywidualny kontakt.

Dane kontaktowe

Osoba odpowiedzialna za organizację szkolenia: Wojciech Zych

e-mail: w.zych@opiwpr.org.pl

tel: 501 837 646

Logo sm
Location icon
pl. Ks. J. Poniatowskiego 2 27-600 Sandomierz
Contact icon
fundacja@opiwpr.org.pl 15 833 34 00, 501 837 619
Strona używa plików cookies w celu poprawnego korzystania z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Dowiedz się więcej o tym, jak używamy plików cookies z Polityką prywatności.
Akceptuję i przechodzę do serwisu